Idag har jag köpt...

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
IMG_5294.jpeg

Veckans rollspelsloot från världens alla hörn har anlänt! Denna gång så har jag lyckats få komplett samling av två produktlinjer: Werewolf the Wild West och Vampire the Dark Ages. Det känns väldigt katharsiskt att faktiskt få bocka av en produktlinje som klar i ens samling.

Beckett’s Jyhad Diary har jag sett fram emot att få dyka ned i som stort fan av metaplotten som löpte igenom Vampire. 😍
 
Joined
20 Oct 2023
Messages
179
Igår fick jag hem mothership Kickstartern så kvällen spenderades med att börja läsa reglerna och skissa ihop ett uppdrag för gruppen
Väntar fortfarande på mitt!!

Jag beställde visserligen deluxe-settet med den stora boxen, så tror våra kommer senare, men glad att höra att folk i Sverige har börjat få sina leveranser äntligen!
 

Nidvisa

Veteran
Joined
6 Dec 2019
Messages
39
Väntar fortfarande på mitt!!

Jag beställde visserligen deluxe-settet med den stora boxen, så tror våra kommer senare, men glad att höra att folk i Sverige har börjat få sina leveranser äntligen!
Jag har inte hört något sen frakten drogs tills jag fick ett mail "hej Nidvisa, vi har ett paket vi tänker lämna vid din dörr". Inte hört någonting alls men sen dök det upp!
 

pappapiraten

Warrior
Joined
25 Oct 2013
Messages
236
Location
Helsingborg
Så, nu blev det bild
Jäfflar va grejor! Tycker att boxen är så jäkla snygg.

adrian_of_arcane_lore said:
Väntar fortfarande på mitt!!

Jag beställde visserligen deluxe-settet med den stora boxen, så tror våra kommer senare, men glad att höra att folk i Sverige har börjat få sina leveranser äntligen!
Vad skiljer de olika boxarna åt?
 
Joined
20 Oct 2023
Messages
179
Vad skiljer de olika boxarna åt?
Deluxeutgåvan är denna:


Större box och ett gäng extra moduler är väl den största skillnaden tror jag.
 

pappapiraten

Warrior
Joined
25 Oct 2013
Messages
236
Location
Helsingborg
Deluxeutgåvan är denna:


Större box och ett gäng extra moduler är väl den största skillnaden tror jag.
Ah juste! Den hade jag glömt!
 
Top